6 thoughts on “Rost in Bilbao

  1. Wunderschön. Das wäre ja so meins gewesen. Vermutlich würde ich jeder Pore mit der Kamera in den Rost kriechen. 😉
    Sollte ich also mal nach Bilbao kommen, dann ist das Museum ein Muss. Ich hoffe, die begehbare Skulptur ist nicht nur temporär dort zu sehen gewesen.
    (Ich kann Deinen mitgebrachten Rost übrigens heute erst würdigen, weil wir am Wochenende in Prag unterwegs waren. Auch in einem Museum. Leider mit wenig Rost.)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.